Telefon: 01 519 77 04

1001 dar

Preskoči glavno vsebino »

Košarica

V nakupni košari ni artiklov.


DOSTAVA


Naročene izdelke vam dostavimo v roku 1-3 delovnih dni od dneva naročila. Včasih se, kljub skrbi, da so vsi podatki v sistemu ažurni, zgodi, da izdelka, ki bi moral biti na zalogi, fizično ni več. Če izdelki niso na zalogi, vas o tem obvestimo v roku enega delovnega dne in se dogovorimo, kako z naročilom.

Ponudnik si pridržuje pravico do zaračunavanja stroškov dostave, ki znašajo 3,95 EUR na celoten znesek naročila, če skupna vrednost prodanih izdelkov ne presega 30,00 EUR.

Dostavo vrši kurirska služba GLS. Po dogovoru vam lahko naročilo dostavimo tudi s Pošto Slovenije (Pošta v primeru plačila po povzetju zaračuna strošek nakazila v skladu s svojim cenikom).



GLS storitev FlexDeliveryService

Če je le mogoče, vam pošiljko pošljemo z GLS storitvijo FlexDeliveryService.

Takoj, ko je naročeno blago pripravljeno na odpremo, prejemniki dobijo e-poštno ali SMS sporočilo z informacijami o bližnji dostavi paketov GLS. Sporočilo vsebuje vse pomembne podatke o paketu, številko pisarne za podporo uporabnikom in neposredno povezavo do spletne aplikacije FlexDelivery.

To spletno orodje prejemnikom omogoča izbiro med različnimi možnostmi dostave (na voljo pred pričetkom dostave in po prvem neuspelem poskusu dostave):

- dostava na isti naslov vendar na drug datum,
- dostava na novi naslov,
- dostava v GLS Paketno trgovino,
- dostava v GLS Paketomat,
- osebni prevzem v GLS depo-jih,
- pooblastilo za dostavo paketa brez podpisa in 
- zavrnitev dostave.

V primeru dostave s kurirsko službo GLS je ena od možnosti, da paket preusmerite na Petrol (eden od partnerjev, kjer lahko GLS za vas pusti paket). Petrol vam dodatno zaračuna storitev vročanja paketa kupcu (0,45 €) in storitev obdelave odkupnine (1,05 €). Za vročitev paketa brez odkupnine plačate na Petrolu 0,45 €, za vročitev paketa z odkupnino pa 1,50 €. Znesek velja za vsak posamezni vročeni paket. 


GLS na jutro dneva dostave prejemniku pošlje drugo e-poštno ali SMS sporočilo, ki vsebuje triurni okvirni čas dostave. Sporočilo vsebuje tudi telefonsko številko dostavljalca in pisarne za podporo uporabnikom. V tem času spletne aplikacije FlexDelivery ni mogoče več uporabiti. Če prvi poskus dostave ni uspešen, GLS prejemniku samodejno pošlje tretje e-poštno ali SMS sporočilo. Zdaj je mogoče v spletni aplikaciji FlexDelivery znova izbirati med možnostmi dostave za drugi poskus dostave.

GLS po navadi dvakrat poskusi dostaviti paket. Če je pošiljatelj naročil storitev FlexDelivery, bo GLS po potrebi izvedel še tretji poskus dostave. GLS bo v tem primeru prejemnika o bližnji dostavi znova obvestil prek e-pošte ali SMS sporočila.

Prijava na e-novice

SecurityMetrics Credit Card Safe