Telefon: 01 519 77 04

1001 dar

Preskoči glavno vsebino »

Košarica

V nakupni košari ni artiklov.


SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

 

Podatki o podjetju, ki upravlja s spletno trgovino 1001dar.si (v nadaljevanju ponudnik):

Pro-92 d.o.o., Bratov Babnik 10, 1000 Ljubljana

ID za DDV: SI33253234 (podejetje je zavezanec za DDV)

Matična številka: 5300967

Podjetje je registrirano pri Okrožnem sodišču v Ljubljani pod številko vložka 1/02585/00.

Telefon: 01 519 77 04

E-mail: [email protected]


S Spletno trgovino 1001 dar upravlja podjetje Pro-92 d.o.o (v nadaljevanju ponudnik). Z uporabo Spletne trgovine 1001 dar se strinjate z vsemi spodaj navedenimi pogoji.

Jezik, v katerem se sklene pogodba, je slovenščina.

Ob registraciji v sistem Spletne trgovine 1001 dar obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Obiskovalec z registracijo v Spletno trgovino 1001 dar postane njen uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Obiskovalec lahko nakup opravi tudi brez registracije.

 

Načini plačila

Kupec lahko izbira med naslednjimi načini plačila:

- z nakazilom na račun upravitelja Spletne trgovine 1001 dar – Pro-92 d.o.o. (plačilo po predračunu),

- s plačilno oziroma kreditno kartico (Eurocard/Mastercard, Visa, American Express)

- s storitvijo PayPal.

- s plačilom po povzetju.

V primeru dostave z GLS lahko GLS-ovemu kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno/debetno kartico. 
 

Dostava

Izdelki na zalogi bodo dostavljeni v roku 1-3 delovnih dni od dneva naročila. Če naročenih artiklov trenutno ni na zalogi, ponudnik kupca o predvidenem datumu dobave oziroma dostave obvesti naknadno po elektronski pošti ali telefonu.

Ponudnik si pridržuje pravico do zaračunavanja stroškov dostave, ki znašajo 3,95 EUR na celoten znesek naročila, če skupna vrednost prodanih izdelkov ne presega 30,00 EUR.

Dostavo vrši kurirska služba GLS. Po dogovoru vam lahko naročilo dostavimo tudi s Pošto Slovenije (Pošta v primeru plačila po povzetju zaračuna strošek nakazila v skladu s svojim cenikom).

V primeru dostave s kurirsko službo GLS je ena od možnosti, da paket preusmerite na Petrol (eden od partnerjev, kjer lahko GLS za vas pusti paket). Petrol vam dodatno zaračuna storitev vročanja paketa kupcu (0,45 €) in storitev obdelave odkupnine (1,05 €). Za vročitev paketa brez odkupnine plačate na Petrolu 0,45 €, za vročitev paketa z odkupnino pa 1,50 €. Znesek velja za vsak posamezni vročeni paket. 

Cena

Cene so predstavljene kot redne cene in so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih ponudnik sam oblikuje. Izražene so v evrih (€) in veljajo tako za registrirane člane spletne trgovine 1001 dar kot za goste. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Ponudnik je zavezanec za DDV. V postopku nakupa je vrednost DDV jasno prikazana v nakupovalni košarici in nato tudi pred končno potrditvijo nakupa.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Ponudnik se trudi zagotoviti najbolj ažurne in točne podatke, vendar se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali če se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v zadovoljstvo obeh pogodbenih strank.

Ponudnik ima pravico do zaračunavanja stroškov dostave, ki se zaračunajo glede na način plačila in višino končnega zneska naročila.

V trenutku, ko kupec potrdi naročilo (ko kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno) je kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem sklenjena in od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. 

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo. 

 

Postopek nakupa

Izbira izdelka: Na spletni strani 1001dar.si izberite izdelek in kliknite na gumb »V košarico«. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico in prikaže izdelke v nakupovalni košarici (razčlenjene so cene izdelkov, količina, strošek dostave, vrednost davka na dodano vrednost in skupna vrednost nakupa). Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite gumb na levi strani ''Nadaljujte z nakupi''. Izdelke, ki ste jih dodali v košarico lahko pred zaključkom nakupa urejate: izdelke lahko odstranite ali spremenite količino. Do košarice lahko dostopate kadarkoli v postopku nakupa s klikom na ikono košarice v desnem zgornjem kotu strani.

Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani 1001dar.si je v zgornjem desnem kotu ikona nakupovalne košarice, v kateri se vam (po kliku na ikono) prikažejo izdelki, ki ste jih dodali v nakupovalno košarico. Če želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, morate klikniti na znak »X« v vrstici izdelka. Če želite dodati dodatne izdelke v košarico, morate klikniti na povezavo ''Nadaljujte z nakupi''. S klikom na omenjeno povezavo se vrnete nazaj spletno trgovino.

Če želite zaključiti nakup, izberite državo dostave (prednastavljena izbira je Slovenija) ter v primeru, da imate veljavno promocijsko kodo za popust le-to vnesite v ustrezno polje in nato kliknite gumb desno spodaj »Zaključi nakup« (s klikom na gumb »Zaključi nakup« še ne boste zaključili naročila). Odpre se stran Blagajna.

Najprej izberite, če želite nakup opraviti kot gost ali kot registrirani kupec. Če ste se odločili za slednjo možnost in če ste že registrirani, se lahko prijavite z vašimi podatki za prijavo, če še niste registrirani, pa postopek registracije opravite tako, da izberete možnost »Registrirajte se«. V primeru, da ste se odločili za registracijo, vam ob naslednjem nakupu v spletni trgovini 1001dar.si ne bo potrebno več vnašati podatkov za račun in za dostavo. 

V naslednjem koraku vnesite podatke za izdajo računa in določite naslov za dostavo. V primeru, da postopek nakupa zaključujete kot registrirani uporabnik, lahko izberete naslove, ki ste jih vnesli ob registraciji oziroma vaših predhodnih nakupih. Vsa polja, ki so označena z rdečo zvezdico, morate izpolniti. V primeru, da želite, da vam naročene izdelke darilno zavijemo, potrdite to možnost. V dodatnem polju pa lahko vnesete tudi morebitna vprašanja in opombe. 

Nato potrdite način dostave in v naslednjem koraku Informacije o plačilu izberite način plačila: plačilo po predračunu, plačilo po povzetju, kreditne kartice ali PayPal. 

S pritiskom na gumb »Naprej« ste pred zaključkom naročila. Prikaže se razčlenjen pregled naročenih izdelkov s ceno izdelkov, količino, morebitnim stroškom dostave, vrednostjo davka na dodano vrednost in skupno vrednostjo nakupa. V primeru, da želite naročilu dodati še kak izdelek, lahko to storite s klikom na povezavo »Dopolnite v košarici«. Če želite spremeniti količino izdelkov v košarici, lahko kliknete na ikono košarice v desnem zgornjem kotu strani. Če želite oddati naročilo, preberite Splošne pogoje poslovanja in če se strinjate z njimi, odkljukajte polje »Sprejemam splošne pogoje poslovanja« in pritisnite na gumb »Zaključi naročilo«. S pritiskom na gumb »Zaključi naročilo« se strinjate z obveznostjo


Pravica potrošnika do odstopa od pogodbe

Potrošnik ima pravico do odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga. V tem času mora podjetju na kontaktni e-naslov ([email protected]) nedvoumno sporočiti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo tukaj. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je treba vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa) na naslov: Pro-92 d.o.o., Bratov Babnik 10, 1000 Ljubljana.

Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v pripadajoči – nepoškodovani embalaži. Poleg vrnjenega izdelka naj kupec priloži kopijo računa in številko njegovega transakcijskega računa. Vračilo vplačanega zneska bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče oziroma najkasneje 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila plačil vršimo na TRR kupca, na TRR se vrne le vplačani znesek.

Možnost vračila ne velja za prehrambene izdelke z odprto embalažo ali tehnično blago, v katerega je kupec nepooblaščeno posegal (odprl varnostni pečat).

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

 

Garancija

Garancija velja za artikle, pri katerih je to navedeno na garancijskem listu ali računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi v opisu artikla.

 

Stvarna napaka

Napaka je stvarna:

- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Ponudnik nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

- odpravi napako na blagu ali

- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

- vrne plačani znesek.

Ponudnik bo pisno odgovoril potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. 

 

 

Preklic naročila

Ponudnik se trudi naročila obdelati hitro in s tem zagotoviti čim hitrejšo dostavo naročenih artiklov. Če uporabnik želi preklicati svoje naročilo, naj to stori v najkrajšem možnem času in to sporoči telefonsko (02 320 59 15) ali po elektronski pošti ([email protected]).

V primeru, da je bilo naročilo že oddano dostavni službi, preklic naročila ni več možen.



Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) in Splošno uredbo EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR), ki je stopila v veljavo 25. maja 2018, zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.

Ponudnik za nedoločen čas hrani pridobljene osebne podatke vseh registriranih uporabnikov Spletne trgovine 1001 dar.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje računov in druga potrebna komunikacija v zvezi z naročilom) ter za:
- beleženje rezultatov Spletne trgovine 1001 dar,
- izboljšanje izdelkov in storitve,
- neposredno trženje prek elektronske pošte (obveščanje o novostih in zanimivostih, promocijskih aktivnostih, nagradnih igrah, dogodkih),
- neposredno trženje prek SMS sporočil (obveščanje o novostih in zanimivostih, promocijskih aktivnostih, nagradnih igrah, dogodkih),
- spremljanje uporabnikovega nakupnega obnašanja na podlagi preteklih aktivnosti ter za avtomatizirano in neavtomatizirano obdelavo in prejemanje sporočil in ugodnosti, ki bodo namenjene in prilagojene uporabniku.

Upravitelj Spletne trgovine 1001 dar podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi se zaupa le naslov za dostavo in kontaktna telefonska številka (če v času dostave uporabnik oziroma kupec na naslovu ne bo dosegljiv). Z uporabnikom bomo stopili v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu ne nasprotuje.

Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ne odgovarjamo.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.



Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki se zbirajo in obdelujejo v Spletni trgovini 1001 dar, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov Spletne trgovine 1001 dar.

 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik prek sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.



Komentarji uporabnikov

Komentarji, napisani s strani kupcev, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Komentar lahko napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine. Ponudnik si pridržuje pravico izbrisa komentarjev, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

 

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino komentarjev o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik lahko zavrne komentarje, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoči ali žaljivi. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prav tako po najboljših močeh izpolnjuje svojo dolžnost za vzpostavitev učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Ponudnik določi osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko (02 320 59 15) ali po elektronski pošti ([email protected]). Postopek zagotavlja zaupnost obravnave pritožbe. Ponudnik v primeru pritožb deluje v smeri sporazumnega razreševanja sporov.

V skladu z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS) kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).

Ponudnik v splošnih pogojih poslovanja objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Dostopna je tukaj (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL).

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Pro-92, d. o. o.

Ljubljana, 27. 11. 2018

 

Prijava na e-novice

SecurityMetrics Credit Card Safe